preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

 > Naslovnica
Vijesti

PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI

Autor: Gordana Šimunec, 1. 4. 2015.

„Što sve voda može“

Projektni dan pod nazivom „Tiha voda brege gloda“ održan je u petak, 27. ožujka 2015. Toga je dana za učenike viših razreda nastava bila organizirana u obliku radionica. Radionice su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta, a svaki je učenik odabrao  jednu  od radionica. 

Radom u radionicama učenici su iskusili drugačiji način učenja. Kada su završili s radom, u školskoj su dvorani predstavili svoje plakate, prezentacije i pokuse te su upoznali druge učenike s radom svojih radionica. Mogli smo pogledati izložbu knjiga na temu vode koju je postavila knjižničarka Aleksandra Damjanić. Toga dana nam se i nebo pridružilo u našem projektnom danu te su sportske igre „Vodene radosti“, koje je osmislila učiteljica tjelesne i zdravstvene kulure Tajana Cikojević, umjesto na igralištu bile održane u našoj školskoj dvorani. Učenici, predstavnici razreda natjecali su se u raznim „vodenim“ igrama koje nisu bile nimalo jednostavne. Pobjedu su na kraju odnijeli učenici 7.a razreda. Za nagradu su dobili prigodne darove: vodu, čokoladice i vodene balone. 

U nastavku pročitajte više o radu radionica, a na poveznicama pogledajte fotografije.

 

ZAŠTO BIH JA ŠTEDIO VODU?

Voditeljica: učiteljica matematike Snježana Plantak

Cilj radionice je bio da učenici sami osmisle način na koji bi mogli štedjeti vodu kod kuće i u školi. Kako dosta ljudi troši vodu, a vode nema baš toliko da bi se mogla trošiti bez razloga, učenici su uz zadatke kojima su mjerili protok vode u školskoj slavini naučili kako ju zapravo i oni sami mogu uštedjeti.

 

VODO, IZRAČUNAJ SE

Voditelj: učitelj matematike Igor Puček

Cilj radionice je bio da učenici računaju, no ne klasičnim načinima računanja, već s pomoću vode - prelijevanjem iz čaše u čašu. Osim računanja učitelj je pripremio prezentaciju kao uvod u radionicu i nekoliko matematičkih igra te su učenici naučili koliko je potrebno da se plastika, novine, karton, papirnati rupčić i baterija rastave u vodi, koliki je postotak vode u našem mozgu i gdje se sve voda može upotrijebiti u matematici. 

 

BIOLOŠKA RADIONICA

Voditelj: učitelj biologije Luka Milinković

Kako je zadatak učitelja bio da naprave radionicu kojoj je tema bila upravo voda, učitelj Luka Milinković je došao na ideju da pokaže kako živa stanica djeluje u interakciji s vodom. Učenici su radili 3 pokusa kojima su dokazivali kako se stanica ponaša kada uzima vodu i kada joj se ona oduzima. Prvi pokus bio je „Plazmoliza i deplazmoliza“, drugi je bio „Braunovo gibanje“,a treći „Mrkva i korijen biljaka kao osmometar“. Ovom su radionicom učenici naučili kako se  praktično služiti priborom i uređajima koji se koriste u pokusima te kako uspješno raditi u skupinama i međusobno surađivati.

 

HOKUS, POKUS, VODENIKUS!

Voditeljica: učiteljica fizike Monika Copak

Listajući udžbenike, učiteljica Monika Copak naišla je na mnoge pokuse koji se mogu iskoristiti za ovakav projektni dan. Cilj ove radionice je bio pokazati učenicima kako napraviti neke jednostavne pokuse s vodom. Učenici su uz pomoć učiteljice radili 5 pokusa. Prvi pokus - „Papirnati čep“ gdje su istraživali hoće li voda ostati u čaši ako čašu okrenemo naopačke. Drugi pokus - „Plutajuća spajalica“ kojim su proučavali površinsku napetost vode i dokazali da spajalica može plutati na vodi. Treći pokus - „Bum ili ne?“ u kojem su napunili dva balona vodom te dokazali da će u prisutnosti vatre puknuti onaj napunjen zrakom. Četvrti pokus - „Vodeni kompas“ u kojem su napunili bocu vodom te stavili dva plutena čepa povezana vezicom i zaključili da se s njihovim kretanjem kretao i čep. Posljednji, peti pokus - „Vodeni okrestar“  gdje su učenici „skladali skladbu“ tj. napunili su čaše vodom (u različitim razinama) i slušali kakav se zvuk proizvodi. 

 

PRANJE VODE

Voditelj: učitelj geografije Željko Uremović

S obzirom da danas ima puno zagađenih voda, cilj je radionice bio pokazati prirodne načine čišćenja vode. Pomoću plastičnih boca s trima različitim filtrima za čišćenje vode sastavljenih od pijeska, šljunka, zemlje i aktivnog ugljena prikazani su načini čišćenja vode. Učenici su, osim pokusa, izradili plakat i prezentaciju.

 

PITI ILI NE PITI? PITANJE JE SAD

Voditeljica: učiteljica kemije Spomenka Kos

U prirodi postoje lužnate, kisele i neutralne vode. Upravo je to potaklo učiteljicu Spomenku Kos da pokrene ovu radionicu i sa svojim učenicima ispita svojstva vode. Cilj ove radionice je bio da učenici ispitaju je li voda u našoj školi kisela, neutralna ili lužnata. Pomoću pokusa ispitali su kakvoću otpadnih voda, vode za piće, vode iz potoka i vode koje koriste čistačice prilikom čišćenja škole. Učiteljica je napomenula da su ovom radionicom učenici mogli naučiti na koji način očuvati vodu koja se koristi u našoj školi  te da se ne smije zagađivati jer je ona temelj života.

 

KOJA RIJEKA TEČE ISPOD PLITVIČKOG MOSTA?

Voditeljica: učiteljica geografije Silvija Mađar

Svima je jasno da učenici ne znaju mnogo toga o vodama zavičaja pa ih je učiteljica htjela malo bolje upoznati sa stajaćicama i tekućicama našega zavičaja. Učenici osmih razreda ucrtavali su na kartu Varaždinske županije rijeke i jezera i veća mjesta, učenici sedmih razreda izrađivali su „osobne iskaznice“ i poučnu stazu sa zanimljivostima  rijeka i jezera, a učenici šestih razreda mjerili su dužine manjih rijeka.

 

VODENO KOLO

Voditelj: učitelj tehničke kulture Tomislav Čavlek

Na ideju za radionicu učitelj je došao proučavajući testove školskih i županijskih natjecanja te listajući zbirke „ABC Tehnika“. Učenici petih razreda izrađivali su vatrogasni toranj za dojavu od kartona, učenici šestih i sedmih razreda izrađivali su vodeno kolo, a učenici osmih razreda izrađivali su svjetlosni signalizator nagiba tekućine. Učenici su na radionici naučili rukovati alatima i priborom te su tako vježbali i preciznost ruku.

 

VODO, PREZENTIRAJ SE

Voditelj: učitelj informatike Tomislav Vertuš

Zadatak učenika je bio popratiti rad svih radionica i napraviti prezentaciju kao uvod u predstavljanje radionica u školskoj dvorani. Učenici koji su prisustvovali na radionici poboljšali su svoje vještine kod izrade prezentacija i uvježbali izlaganje prezentacije.

 

Sve planirane aktivnosti su učenici sa svojim voditeljima veoma uspješno realizirali. Dan je bio prožet zanimljivostima i nešto drugačijim oblikom učenja, a iz pozitivnih komentara svih voditelja i učenika možemo zaključiti da bismo ga mogli ponoviti.

Klara Cikač i Lorena Šinko, 8.a




Vijesti

PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI

Autor: Gordana Šimunec, 1. 4. 2015.

„Što sve voda može“

Projektni dan pod nazivom „Tiha voda brege gloda“ održan je u petak, 27. ožujka 2015. Toga je dana za učenike viših razreda nastava bila organizirana u obliku radionica. Radionice su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta, a svaki je učenik odabrao  jednu  od radionica. 

Radom u radionicama učenici su iskusili drugačiji način učenja. Kada su završili s radom, u školskoj su dvorani predstavili svoje plakate, prezentacije i pokuse te su upoznali druge učenike s radom svojih radionica. Mogli smo pogledati izložbu knjiga na temu vode koju je postavila knjižničarka Aleksandra Damjanić. Toga dana nam se i nebo pridružilo u našem projektnom danu te su sportske igre „Vodene radosti“, koje je osmislila učiteljica tjelesne i zdravstvene kulure Tajana Cikojević, umjesto na igralištu bile održane u našoj školskoj dvorani. Učenici, predstavnici razreda natjecali su se u raznim „vodenim“ igrama koje nisu bile nimalo jednostavne. Pobjedu su na kraju odnijeli učenici 7.a razreda. Za nagradu su dobili prigodne darove: vodu, čokoladice i vodene balone. 

U nastavku pročitajte više o radu radionica, a na poveznicama pogledajte fotografije.

 

ZAŠTO BIH JA ŠTEDIO VODU?

Voditeljica: učiteljica matematike Snježana Plantak

Cilj radionice je bio da učenici sami osmisle način na koji bi mogli štedjeti vodu kod kuće i u školi. Kako dosta ljudi troši vodu, a vode nema baš toliko da bi se mogla trošiti bez razloga, učenici su uz zadatke kojima su mjerili protok vode u školskoj slavini naučili kako ju zapravo i oni sami mogu uštedjeti.

 

VODO, IZRAČUNAJ SE

Voditelj: učitelj matematike Igor Puček

Cilj radionice je bio da učenici računaju, no ne klasičnim načinima računanja, već s pomoću vode - prelijevanjem iz čaše u čašu. Osim računanja učitelj je pripremio prezentaciju kao uvod u radionicu i nekoliko matematičkih igra te su učenici naučili koliko je potrebno da se plastika, novine, karton, papirnati rupčić i baterija rastave u vodi, koliki je postotak vode u našem mozgu i gdje se sve voda može upotrijebiti u matematici. 

 

BIOLOŠKA RADIONICA

Voditelj: učitelj biologije Luka Milinković

Kako je zadatak učitelja bio da naprave radionicu kojoj je tema bila upravo voda, učitelj Luka Milinković je došao na ideju da pokaže kako živa stanica djeluje u interakciji s vodom. Učenici su radili 3 pokusa kojima su dokazivali kako se stanica ponaša kada uzima vodu i kada joj se ona oduzima. Prvi pokus bio je „Plazmoliza i deplazmoliza“, drugi je bio „Braunovo gibanje“,a treći „Mrkva i korijen biljaka kao osmometar“. Ovom su radionicom učenici naučili kako se  praktično služiti priborom i uređajima koji se koriste u pokusima te kako uspješno raditi u skupinama i međusobno surađivati.

 

HOKUS, POKUS, VODENIKUS!

Voditeljica: učiteljica fizike Monika Copak

Listajući udžbenike, učiteljica Monika Copak naišla je na mnoge pokuse koji se mogu iskoristiti za ovakav projektni dan. Cilj ove radionice je bio pokazati učenicima kako napraviti neke jednostavne pokuse s vodom. Učenici su uz pomoć učiteljice radili 5 pokusa. Prvi pokus - „Papirnati čep“ gdje su istraživali hoće li voda ostati u čaši ako čašu okrenemo naopačke. Drugi pokus - „Plutajuća spajalica“ kojim su proučavali površinsku napetost vode i dokazali da spajalica može plutati na vodi. Treći pokus - „Bum ili ne?“ u kojem su napunili dva balona vodom te dokazali da će u prisutnosti vatre puknuti onaj napunjen zrakom. Četvrti pokus - „Vodeni kompas“ u kojem su napunili bocu vodom te stavili dva plutena čepa povezana vezicom i zaključili da se s njihovim kretanjem kretao i čep. Posljednji, peti pokus - „Vodeni okrestar“  gdje su učenici „skladali skladbu“ tj. napunili su čaše vodom (u različitim razinama) i slušali kakav se zvuk proizvodi. 

 

PRANJE VODE

Voditelj: učitelj geografije Željko Uremović

S obzirom da danas ima puno zagađenih voda, cilj je radionice bio pokazati prirodne načine čišćenja vode. Pomoću plastičnih boca s trima različitim filtrima za čišćenje vode sastavljenih od pijeska, šljunka, zemlje i aktivnog ugljena prikazani su načini čišćenja vode. Učenici su, osim pokusa, izradili plakat i prezentaciju.

 

PITI ILI NE PITI? PITANJE JE SAD

Voditeljica: učiteljica kemije Spomenka Kos

U prirodi postoje lužnate, kisele i neutralne vode. Upravo je to potaklo učiteljicu Spomenku Kos da pokrene ovu radionicu i sa svojim učenicima ispita svojstva vode. Cilj ove radionice je bio da učenici ispitaju je li voda u našoj školi kisela, neutralna ili lužnata. Pomoću pokusa ispitali su kakvoću otpadnih voda, vode za piće, vode iz potoka i vode koje koriste čistačice prilikom čišćenja škole. Učiteljica je napomenula da su ovom radionicom učenici mogli naučiti na koji način očuvati vodu koja se koristi u našoj školi  te da se ne smije zagađivati jer je ona temelj života.

 

KOJA RIJEKA TEČE ISPOD PLITVIČKOG MOSTA?

Voditeljica: učiteljica geografije Silvija Mađar

Svima je jasno da učenici ne znaju mnogo toga o vodama zavičaja pa ih je učiteljica htjela malo bolje upoznati sa stajaćicama i tekućicama našega zavičaja. Učenici osmih razreda ucrtavali su na kartu Varaždinske županije rijeke i jezera i veća mjesta, učenici sedmih razreda izrađivali su „osobne iskaznice“ i poučnu stazu sa zanimljivostima  rijeka i jezera, a učenici šestih razreda mjerili su dužine manjih rijeka.

 

VODENO KOLO

Voditelj: učitelj tehničke kulture Tomislav Čavlek

Na ideju za radionicu učitelj je došao proučavajući testove školskih i županijskih natjecanja te listajući zbirke „ABC Tehnika“. Učenici petih razreda izrađivali su vatrogasni toranj za dojavu od kartona, učenici šestih i sedmih razreda izrađivali su vodeno kolo, a učenici osmih razreda izrađivali su svjetlosni signalizator nagiba tekućine. Učenici su na radionici naučili rukovati alatima i priborom te su tako vježbali i preciznost ruku.

 

VODO, PREZENTIRAJ SE

Voditelj: učitelj informatike Tomislav Vertuš

Zadatak učenika je bio popratiti rad svih radionica i napraviti prezentaciju kao uvod u predstavljanje radionica u školskoj dvorani. Učenici koji su prisustvovali na radionici poboljšali su svoje vještine kod izrade prezentacija i uvježbali izlaganje prezentacije.

 

Sve planirane aktivnosti su učenici sa svojim voditeljima veoma uspješno realizirali. Dan je bio prožet zanimljivostima i nešto drugačijim oblikom učenja, a iz pozitivnih komentara svih voditelja i učenika možemo zaključiti da bismo ga mogli ponoviti.

Klara Cikač i Lorena Šinko, 8.a




Vijesti

PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI

Autor: Gordana Šimunec, 1. 4. 2015.

„Što sve voda može“

Projektni dan pod nazivom „Tiha voda brege gloda“ održan je u petak, 27. ožujka 2015. Toga je dana za učenike viših razreda nastava bila organizirana u obliku radionica. Radionice su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta, a svaki je učenik odabrao  jednu  od radionica. 

Radom u radionicama učenici su iskusili drugačiji način učenja. Kada su završili s radom, u školskoj su dvorani predstavili svoje plakate, prezentacije i pokuse te su upoznali druge učenike s radom svojih radionica. Mogli smo pogledati izložbu knjiga na temu vode koju je postavila knjižničarka Aleksandra Damjanić. Toga dana nam se i nebo pridružilo u našem projektnom danu te su sportske igre „Vodene radosti“, koje je osmislila učiteljica tjelesne i zdravstvene kulure Tajana Cikojević, umjesto na igralištu bile održane u našoj školskoj dvorani. Učenici, predstavnici razreda natjecali su se u raznim „vodenim“ igrama koje nisu bile nimalo jednostavne. Pobjedu su na kraju odnijeli učenici 7.a razreda. Za nagradu su dobili prigodne darove: vodu, čokoladice i vodene balone. 

U nastavku pročitajte više o radu radionica, a na poveznicama pogledajte fotografije.

 

ZAŠTO BIH JA ŠTEDIO VODU?

Voditeljica: učiteljica matematike Snježana Plantak

Cilj radionice je bio da učenici sami osmisle način na koji bi mogli štedjeti vodu kod kuće i u školi. Kako dosta ljudi troši vodu, a vode nema baš toliko da bi se mogla trošiti bez razloga, učenici su uz zadatke kojima su mjerili protok vode u školskoj slavini naučili kako ju zapravo i oni sami mogu uštedjeti.

 

VODO, IZRAČUNAJ SE

Voditelj: učitelj matematike Igor Puček

Cilj radionice je bio da učenici računaju, no ne klasičnim načinima računanja, već s pomoću vode - prelijevanjem iz čaše u čašu. Osim računanja učitelj je pripremio prezentaciju kao uvod u radionicu i nekoliko matematičkih igra te su učenici naučili koliko je potrebno da se plastika, novine, karton, papirnati rupčić i baterija rastave u vodi, koliki je postotak vode u našem mozgu i gdje se sve voda može upotrijebiti u matematici. 

 

BIOLOŠKA RADIONICA

Voditelj: učitelj biologije Luka Milinković

Kako je zadatak učitelja bio da naprave radionicu kojoj je tema bila upravo voda, učitelj Luka Milinković je došao na ideju da pokaže kako živa stanica djeluje u interakciji s vodom. Učenici su radili 3 pokusa kojima su dokazivali kako se stanica ponaša kada uzima vodu i kada joj se ona oduzima. Prvi pokus bio je „Plazmoliza i deplazmoliza“, drugi je bio „Braunovo gibanje“,a treći „Mrkva i korijen biljaka kao osmometar“. Ovom su radionicom učenici naučili kako se  praktično služiti priborom i uređajima koji se koriste u pokusima te kako uspješno raditi u skupinama i međusobno surađivati.

 

HOKUS, POKUS, VODENIKUS!

Voditeljica: učiteljica fizike Monika Copak

Listajući udžbenike, učiteljica Monika Copak naišla je na mnoge pokuse koji se mogu iskoristiti za ovakav projektni dan. Cilj ove radionice je bio pokazati učenicima kako napraviti neke jednostavne pokuse s vodom. Učenici su uz pomoć učiteljice radili 5 pokusa. Prvi pokus - „Papirnati čep“ gdje su istraživali hoće li voda ostati u čaši ako čašu okrenemo naopačke. Drugi pokus - „Plutajuća spajalica“ kojim su proučavali površinsku napetost vode i dokazali da spajalica može plutati na vodi. Treći pokus - „Bum ili ne?“ u kojem su napunili dva balona vodom te dokazali da će u prisutnosti vatre puknuti onaj napunjen zrakom. Četvrti pokus - „Vodeni kompas“ u kojem su napunili bocu vodom te stavili dva plutena čepa povezana vezicom i zaključili da se s njihovim kretanjem kretao i čep. Posljednji, peti pokus - „Vodeni okrestar“  gdje su učenici „skladali skladbu“ tj. napunili su čaše vodom (u različitim razinama) i slušali kakav se zvuk proizvodi. 

 

PRANJE VODE

Voditelj: učitelj geografije Željko Uremović

S obzirom da danas ima puno zagađenih voda, cilj je radionice bio pokazati prirodne načine čišćenja vode. Pomoću plastičnih boca s trima različitim filtrima za čišćenje vode sastavljenih od pijeska, šljunka, zemlje i aktivnog ugljena prikazani su načini čišćenja vode. Učenici su, osim pokusa, izradili plakat i prezentaciju.

 

PITI ILI NE PITI? PITANJE JE SAD

Voditeljica: učiteljica kemije Spomenka Kos

U prirodi postoje lužnate, kisele i neutralne vode. Upravo je to potaklo učiteljicu Spomenku Kos da pokrene ovu radionicu i sa svojim učenicima ispita svojstva vode. Cilj ove radionice je bio da učenici ispitaju je li voda u našoj školi kisela, neutralna ili lužnata. Pomoću pokusa ispitali su kakvoću otpadnih voda, vode za piće, vode iz potoka i vode koje koriste čistačice prilikom čišćenja škole. Učiteljica je napomenula da su ovom radionicom učenici mogli naučiti na koji način očuvati vodu koja se koristi u našoj školi  te da se ne smije zagađivati jer je ona temelj života.

 

KOJA RIJEKA TEČE ISPOD PLITVIČKOG MOSTA?

Voditeljica: učiteljica geografije Silvija Mađar

Svima je jasno da učenici ne znaju mnogo toga o vodama zavičaja pa ih je učiteljica htjela malo bolje upoznati sa stajaćicama i tekućicama našega zavičaja. Učenici osmih razreda ucrtavali su na kartu Varaždinske županije rijeke i jezera i veća mjesta, učenici sedmih razreda izrađivali su „osobne iskaznice“ i poučnu stazu sa zanimljivostima  rijeka i jezera, a učenici šestih razreda mjerili su dužine manjih rijeka.

 

VODENO KOLO

Voditelj: učitelj tehničke kulture Tomislav Čavlek

Na ideju za radionicu učitelj je došao proučavajući testove školskih i županijskih natjecanja te listajući zbirke „ABC Tehnika“. Učenici petih razreda izrađivali su vatrogasni toranj za dojavu od kartona, učenici šestih i sedmih razreda izrađivali su vodeno kolo, a učenici osmih razreda izrađivali su svjetlosni signalizator nagiba tekućine. Učenici su na radionici naučili rukovati alatima i priborom te su tako vježbali i preciznost ruku.

 

VODO, PREZENTIRAJ SE

Voditelj: učitelj informatike Tomislav Vertuš

Zadatak učenika je bio popratiti rad svih radionica i napraviti prezentaciju kao uvod u predstavljanje radionica u školskoj dvorani. Učenici koji su prisustvovali na radionici poboljšali su svoje vještine kod izrade prezentacija i uvježbali izlaganje prezentacije.

 

Sve planirane aktivnosti su učenici sa svojim voditeljima veoma uspješno realizirali. Dan je bio prožet zanimljivostima i nešto drugačijim oblikom učenja, a iz pozitivnih komentara svih voditelja i učenika možemo zaključiti da bismo ga mogli ponoviti.

Klara Cikač i Lorena Šinko, 8.a




VOZNI RED AUTOBUSA

VIRTUALNA KNJIŽNICA

           

VIRTUALNA IZLOŽBA

KADA U KNJIŽNICU?

RASPORED INFORMACIJA


ŠKOLSKO ZVONO

ŠKOLSKI JELOVNIK

KALENDAR RADA

Kalendar rada

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KALKULATOR

E-DNEVNIK

     

     

KORISNI LINKOVI

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Ukupno: 242873
Ovaj mjesec: 2753
Ovaj tjedan: 346
Danas: 75
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / www.os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr
preskoči na navigaciju