Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

Škola u prirodi u Velom Lošinju

Osvanulo je sunčano jutro u utorak, 23. svibnja 2017. godine. Trideset sedmero učenika četvrtih razreda sa svojim učiteljicama Lucijom Sačić, Marijom Milutina i Sanjom Požgaj te ravnateljicom Anđelkom Rihtarić krenulo je u Školu u prirodi u Veli Lošinj. Jako uzbuđeni i sretni smjestili smo se u turistički autobus agencije „Galileo“ Varaždin sa vozačem Dominikom i voditeljicom Kristinom. Putovanje je bilo izuzetno zanimljivo, poučno, zabavno i ugodno. Iznenada, motor autobusa se ugasio. Provirili smo kroz prozor i pogled nam se zaustavio na prekrasnom hostelu Vila san.

Srdačni, otvoreni za širenje prijateljstva, izmjenu iskustava o zavičajima Lijepe naše, obogaćivanje znanja, dočekali su nas dr. Željko te domaćica Sanja.

1. dan

Kada smo se ujutro probudili, najeli i obukli krenuli smo pred školu. Ispred škole pozdravili smo se s roditeljima. Svi smo bili uzbuđeni, nestrpljivi, ali pomalo i tužni jer ostavljamo roditelje kod škole. U 6:30 sati  krenuli smo prema Velom Lošinju. Atmosfera u autobusu bila je odlična. Nekoliko puta smo stajali na odmorištu. Kad smo stigli u trajektnu luku, ukrcali smo se u trajekt i mirno plovili do otoka Cresa. Kasnije smo autobusom stigli do Velog Lošinja. Svi smo bili sretni, veseli, radoznali i pomalo umorni. U 13 sati ručali smo na terasi hostela Vile San. Nakon ručka imali smo vrijeme za sebe, a kasnije smo se okupali u plavom moru. Vrativši se u hostel, večerali smo i išli na spavanje.

2. dan

Probudili smo se i obukli, a zatim smo krenuli na doručak. Nakon ukusnog i slasnog doručka, dobili smo svaki po jednu vrećicu u kojoj je bio sendvič, voda i dvije jabuke. Tada smo krenuli na brod. S broda se vidio otok, a vidjeli smo i nekoliko leđnih peraja dupina. Nažalost ni jedan dupin nije skočio iz vode. Kad smo stigli na otok Susak, rashladili smo se uz sladoled. Krenuli smo u kratak obilazak otoka i posjetili mjesnu crkvu. Zatim smo svi s osmijehom na licu stigli do plaže. Odmah smo se htjeli smočiti, ali prije toga smo učili! Nakon učenja, učiteljice su nam dozvolile da bosi trčkaramo po mekom pijesku. Došlo je vrijeme i za kupanje, sunčanje i građenje pješčanih kula. Kada smo krenuli natrag brodom u naš hostel, saznali smo da ćemo imati party! Oko 20.30h skupili smo se na terasi i počela je muzika. Naplesali smo se! Dan je završio i svi smo ispunjena srca legli u krevet. Taj dan sigurno nećemo zaboraviti jer je bio čaroban i poseban.

3. dan

Osvanuo je još jedan lijep dan naše Škole u prirodi. Doručkovali smo na terasi hostela. Poslije doručka krenuli smo u Institut Plavi svijet, koji istražuje dobre dupine.

Tamo smo naučili o evoluciji dobrog dupina, o vrstama kitova, opasnostima koje prijete dupinima, kako posvojiti dupina i još mnogo toga. Bilo je jako zanimljivo. Svidjeli su mi se dupini. Zatim smo otišli natrag u Vilu San na ručak. Hrana je bila vrlo ukusna…od juhe do deserta. Nakon ručka smo učili i rješavali zadatke koje nam je učiteljica zadala.

Kasnije je slijedio moj omiljeni dio dana, malo slobodnog vremena kada smo se mogli odmarati ili igrati. Nakon igre imali smo večeru. Bila je jako ukusna. Poslije večere imali smo tulum. Na tulumu smo se svi jako dobro zabavljali. Zadovoljni, otišli smo spavati.

4. dan

Četvrtog dana našeg boravka na Lošinju posjetili smo Apoksiomenov muzej koji se nalazi u Malom Lošinju. Saznali smo mnogo informacija o njemu.  Muzej se sastojao od nekoliko prostorija, a jedna od njih je bila i bijela soba u kojoj je bio Apoksiomen. Svi smo bili oduševljeni. Bilo nam je pomalo žao napustiti muzej. Nakon što smo napustili muzej krenuli smo  na sladoled. Bilo je mnogo okusa i boja šarenih  kao duga. Kupili smo i razglednice za svoje drage roditelje. Autobusom smo se vozili do Velog Lošinja, malo pješačili i već smo bili tamo. Nakon ručka otišli smo napisati razglednice i odmoriti se. Navečer smo imali zabavu i proglašenje najboljeg plesača, najbolje plesačice i najboljeg plesnog para. Iako nisam pobijedila, bila sam sretna.

To će zauvijek ostati u mojim mislima i svakog dana sjećat ću se svog boravka na Lošinju!

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif5. dan

Kada sam se probudio bio sam jako pospan. Pospremio sam krevet i otišao na doručak. Kada smo se najeli otišli smo u sobe i počeli se pakirati. Nakon pakiranja smo izašli u  šetnju Velim Lošinjem. Vratili smo se u Vilu San i krenuli u sobe po kofere. More nas je gledalo. Bio sam tužan zato jer je more bilo tužno. Nisam znao da li da plačem sa njim ili da se veselim što idem kući. Svi smo se lijepo družili i zabavljali prije puta. Pozdravili smo se s osobljem i vlasnikom hostela  Vila San te polako krenuli na put prema kućama.

VOZNI RED AUTOBUSA

KALKULATOR

E-DNEVNIK

KORISNI LINKOVI

Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / www.os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr